ДОГОВІР

публічної оферти про надання послуг з просування соціальних мереж

СТУДІЯ ДИЗАЙНУ "toplike.com.ua" (надалі «Виконавець»), в особі ФОП Сушко М.О. з одного боку цим документом пропонує необмеженому колу фізичних осіб, надалі - Клієнт або Замовник, з іншої Сторони (надалі разом - Сторони) – акцептувати цю Публічну оферту. Оферта є публічною і, згідно ст. 633 та ст. 641 ЦК України, її умови одинакові для всіх Клієнтів або Замовників. Беззастережне прийняття всіх умов даної Публічної оферти без будь-яких винятків і/або обмежень вважається акцептом даної Публічної оферти (далі Договору) Виконавцем і Замовником, а сам Договір автоматично вважається укладеним.

1. Терміни

1.1. Публічна оферта – пропозиція Виконавця (викладена на Сайті Виконавця), адресована необмеженому колу фізичних осіб відповідно до статті 641 Цивільного кодексу України укласти Договір про надання послуг на визначених умовах Договору

1.2. Договір – правочин, укладений у формі договору приєднання відповідно до ст. 634 Цивільного кодексу України проʼнадання послуг, умови якого встановлені Виконавцем, і який може бути укладено лише шляхом приєднання Замовника до запропонованого Договору в цілому.

1.3. Cайт Виконавця – веб-сторінка в мережі Інтернет, за адресою https://toplike.com.ua, яка використовується Замовником для замовлення послуг Виконавця.

1.4. Замовник – дієздатна фізична особа, яка акцептувала Публічну оферту Виконавця, викладену у цьому Договорі та яка замовляє послуги Виконавця.

1.5. Виконавець - дієздатна фізична особа (група фізичних осіб), яка надає послуги Замовнику.

1.6. Акцепт – повне, безумовне та беззастережне прийняття Замовником умов визначених Офертою без будь-яких виключень, обмежень та застережень згідно із частиною 2 статті 642 Цивільного кодексу України.

Акцепт може бути здійснений наступним способом:

- перерахуванням грошових коштів на банківський рахунок Виконавця в якості оплати за відповідні послуги Виконавця;

1.7. Правила надання відповідних Послуг – умови надання Послуг, які обираються Замовником в рамках цього Договору, є його невід’ємною частиною та є єдиним джерелом врегулювання всіх відносин між Замовником та Виконавцем, що виникають в процесі надання Послуг.

1.8 Служба підтримки сервісу - сервісна структура, призначена для вирішення проблем Замовника з приводу послуг Виконавця. Служба підтримки здійснює комунікацію із Замовником через інтернет-ресурси, або у форматі телефонного дзвінка:

- e-mail: [email protected]

- Telegram: @TOPlikeSupportBot

1.9 Чек про оплату послуги - розрахунковий документ встановленої форми на повну суму проведеної операції. З моменту перерахування грошових коштів Замовником на банківський рахунок Виконавця - Договір акцептований.

Терміни не зазначені в тексті цього Договору підлягають тлумаченню відповідно до чинного законодавства України та/або тлумачення такого терміну в мережі Інтернет.

2. Предмет договору та порядок його укладення

2.1 Ця Публічна оферта (Договір) визначає особливості надання Виконавцем послуг Замовнику.

2.2 Перед акцептуванням Договору, Замовник детально ознайомлений з його положеннями.

2.2 Договір вважається акцептований Замовником після перерахування грошових коштів на банківський рахунок Виконавця в якості оплати за відповідні послуги Виконавця шляхом натиску Замовником на кнопку “оплатити замовлення”

2.3 Після акцептування Замовником Договору - Замовник погоджується на його умови.

2.4 Акцептована Публічна оферта (Договір) породжує взаємні права та обовʼязки Сторін.

3. Послуги Виконавця

3.1 Виконавець надає послуги продажу контенту, який може бути розміщений Замовником на сторонньому Інтернет-ресурсі (соціальній мережі або соціальному сервісі) або видозмінений.

3.2 Вид та обсяг послуг, які надає Виконавець розміщуються на сайті Виконавця – веб-сторінки в мережі Інтернет, за адресою https://toplike.com.ua , яка використовується Замовником для замовлення послуг Виконавця.

3.3 Сайт Виконавця є основним способом замовлення послуги Замовником, а також основним джерелом ознайомлення Замовником із послугами Виконавця.

3.4 Виконавець не надає послуги з просування контенту Замовника еротичного, порнографічного характеру, а також контенту рекламного характеру, спрямованого на спонукання користувачів мережі Інтернет до придбання/споживання/використання/зберігання/незаконного обігу наркотичних та/або психотропних речовин, зброї, алкогольних напоїв, тютюнових виробів , послуг магів, чарівників, ворожок, спортивних тоталізаторів, азартних ігор, партнерських програм, а також інших речей (засобів, виробів, препаратів, продуктів) обіг яких обмежений або заборонений чинним законодавством;

3.5 Виконавець має право відмовити Замовнику, якщо вважає, що цей контент може порушувати права інших осіб або є сумнівним, тобто, створеним для отримання прибутку незаконними способами;

3.6 Виконавець надає послугу Замовнику у повному обсягу.

3.7 Виконавець надає послуги точно відповідно до цього Договору. Етапи надання послуг є технологічними процесами. На стадії надання послуг не допускається зміна їхнього способу, обсягу та/або режиму оплати.

3.7 У випадку питань, чи проблем із отримання послуг Замовником - на сайті Виконавця розміщені актуальні способи звʼязку із службою підтримки сервісу, зазначені у п.1.9

3.8 Виконавець встановлює 30-ти денний термін гарантії на послуги, які Виконавець надає. Термін гарантії обчислюється з моменту оплати Замовником послуги на Сайті Виконавця.

4. Права та обов’язки Сторін

4.1 Виконавець має право:

4.1.1 Надати (надавати) послуги Замовнику як особисто, так і із залученням третіх осіб без отримання додаткового схвалення Замовника з цього приводу;

4.1.2 В односторонньому порядку збільшити термін надання послуг у разі наступних обставин:

- технічні проблеми сервісу на якому розміщено контент Замовника;

- нововведення/оновлення у соціальній мережі та/або соціальному сервісі, що перешкоджають розміщенню контенту;

- тимчасові технічні затримки через зміни в механізмі сервісу

4.1.3 Відмовити Замовнику, якщо вважає, що цей контент може порушувати права інших осіб або є сумнівним, тобто, створеним для отримання прибутку незаконними способами;

4.2 Виконавець зобовʼязаний:

4.2.1 Надати замовлені Замовником послуги у повному обсязі, з урахуванням особливостей щодо обсягу, зазначених в пункті 3.6 Договору.

4.2.2 В межах 30-ти денного терміну гарантії на послуги Виконавця, що зазначено в п.3.8 - Виконавець зобовʼязаний сприяти технічній підтримці Замовника та здійснювати усунення неполадок, що виникають(виникли) в цей період (30 днів).

4.2.3 Якщо Виконавець не дотримався умов цього Договору, в контексті вчасного надання послуги, а саме протягом 300 хвилин з моменту надходження на банківський рахунок Виконавця коштів за послугу від Замовника - Виконавець зобовʼязаний виконати її, або за проханням Замовника повернути сплачені за послугу кошти.

4.2.4 Якщо Виконавець в односторонньому порядку збільшив термін надання послуг через обставини зазначені в 4.1.2 - Виконавець не зобовʼязаний повертати сплачені кошти Замовником. Фактом доведення настання таких обставин є текстове повідомлення Служби підтримки сервісу через способи звʼязку, зазначені в п.1.9.

4.2.5 При видаленні (блокуванні) контенту Замовника самим Замовником та/або третіми особами, та його подальшому відновленні, Виконавець має право в односторонньому порядку призупинити надання послуг та/або збільшити термін їх надання на період часу, необхідний для усунення несприятливих наслідків, спричинених цими обставинами або відмовитися від подальшого надання послуг Замовнику (виконання Договору) без повернення Замовнику сплачених ним коштів;

4.2.6 Виконавець зобов'язується не вчиняти в процесі надання послуг жодних дій, які можуть вплинути на репутацію Замовника.

4.3 Замовник має право:

4.3.1 Обрати вид та обсяг послуг, які пропонує Виконавець на Сайті.

4.3.2 Звернутись до Служби підтримки сервісу у випадку несвоєчасного надання послуги (24 години) та вимагати від Виконавця повернення коштів за оплачену послугу, окрім випадку настання обставин, зазначених у 4.1.2, або у випадку усунення неполадок в гарантійний період (30 днів з моменту оплати послуги).

4.4 Замовник зобовʼязаний:

4.4.1 Внести плату за замовлену послугу у повному обсязі, після чого він автоматично погоджується на умови цього Договору.

4.4.2 Не видаляти контент на час надання послуг без погодження з Виконавцем протягом усього строку дії Договору

4.4.3 Здійснювати замовлення послуг у Виконавця виключно з корисних мотивів. Використовувати сервіс за призначенням, а саме для просування свого особистого контенту, не шкодячи при цьому інших особам.

4.4.5 Для доведення факту замовлення послуги Замовником у Виконавця - Замовник зобовʼязаний надати чек про оплату послуги у Виконавця. Якщо такий факт не встановлено - особа не є субʼєктом даного Договору, а отже на неї не поширюються зобовʼязання Виконавця.

4.5 Якщо невиконання Замовником положень пунктів 3.4, 3.5, 4.2.5, 4.4.2, 4.4.3 Договору призведе до неможливості надання послуг Виконавцем та Замовник не повідомив Виконавця про настання зазначених обставин, зобов'язання Виконавця за цим Договором вважаються виконаними, а сплачені Замовником кошти за надання послуг, що не підлягають поверненню.

4.5 Фактом настання обставин зазначених у п. 4.1.2 є текстове повідомлення Служби підтримки сервісу через способи звʼязку, зазначені у п.1.9

5. Оплата послуг, порядок оплати та строки надання послуг

5.1 Види, обсяг та вартість послуг Виконавця вказані на Сайті Виконавця

5.2 Послуга вважається сплаченою з моменту надходження грошових коштів на банківський рахунок Виконавця в якості оплати за відповідні послуги Виконавця шляхом натиску Замовником на кнопку “оплатити замовлення”. Після оплати послуги Замовником він стає субʼєктом цього Договору, а отже Сторони наділяються зобовʼязаннями, зазначеними в розділі 4 цього Договору.

5.3 Виконавець приступає до надання послуг Замовнику з моменту зарахування коштів на банківський рахунок Виконавця. Для оплати Замовник повинен вказати необхідні дані.

5.4 Замовник несе самостійну відповідальність за несанкціоновану оплату своїх рахунків послуг Виконавця третіми особами.

5.5 Замовник ознайомлений з умовами Договору, в контексті п. 4.1.2., та згідний на збільшення терміну надання послуги у випадку настання таких випадків.

6. Відповідальність Сторін

Сторони Договору несуть взаємну відповідальність за невиконання або неналежне виконання прийнятих на себе за цим Договором зобов'язань відповідно до чинного законодавства України та умов цього Договору.

Спори, що виникають - Сторони зобов'язуються вирішувати шляхом письмових переговорів та дотримання обов'язкового претензійного порядку, а при недосягненні угоди, спір передається на розгляд суду за місцем знаходження Виконавця, якщо інше прямо не передбачено чинним законодавством.

Спір можна вирішити в межах Арбітражному Суду, суперечка передається в руки Арбітражного Суду за місцем перебування Виконавця. При надсиланні Замовником претензії на адресу Виконавця, Замовник зобов'язаний додати до неї документи, що обґрунтовують суть претензії. Претензії надсилаються лише письмово.

7. Обставини непереборної сили

7.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов'язань за цим Договором, якщо неналежне виконання виявилося неможливим через настання обставин непереборної сили. Згідно ст. 218 Господарського кодексу України, непереборною силою є надзвичайні і невідворотні обставини за даних умов здійснення господарської діяльності.

Обставинами непереборної сили Сторони домовилися вважати зовнішні та надзвичайні події, які були відсутні під час підписання цього Договору і настали без волі та бажання Сторін. До таких обставин належать війна та військові дії, епідемії, пожежі, природні катастрофи, акти та дії органів державного управління, які унеможливлюють виконання зобов'язань за цим Договором та визнані обставинами непереборної сили;

7.2. Сторона, яка заявляє про наявність обставин непереборної сили, зобов'язана письмово повідомити іншу сторону про їх настання та передбачувану тривалість не пізніше ніж через 5 (п'ять) робочих днів з моменту їх настання. Сторона, яка не надіслала повідомлення у зазначений термін, позбавляється права посилатись на такі обставини у майбутньому;

7.3. Термін виконання зобов'язань за цим Договором продовжується на термін неможливості їх виконання внаслідок обставин непереборної сили.

8. Строк дії цього Договору

8.1. Цей договір набирає чинності шляхом акцептування Договору, а саме з моменту перерахуванням грошових коштів на банківський рахунок Виконавця в якості оплати за відповідні послуги Виконавця.

8.2. Замовник до закінчення терміну дії Договору, має право достроково припинити його дію, попередивши у тому Виконавця щонайменше як за тридцять календарних днів. При достроковому припиненні Договору з ініціативи Замовника, отримана Виконавцем плата за надання послуг у цьому випадку не підлягає поверненню навіть якщо Виконавець не встиг виконати всі зобов'язання прийняті на себе за Договором;

8.3. У разі припинення дії цього договору з будь-яких інших підстав сторони зобов'язані виконати всі зобов'язання, що виникли до цього моменту;

8.4. Договір укладається на 30 днів.

9. Конфіденційність

9.1. Сторони зобов'язуються дотримуватися конфіденційності отриманої ними одна від одної або відомої під час виконання зобов'язань за цим Договором інформації, а також знань, досвіду, ноу-хау та інших відомостей, про які спеціально обумовлено, що вони мають конфіденційний характер. Сторони зобов'язуються не розкривати та не розголошувати загалом або, зокрема, таку інформацію будь-якій третій стороні без попередньої письмової згоди іншої Сторони за цим Договором;

9.2. Вимоги пункту 8.1 не поширюються на випадки розкриття конфіденційної інформації на запит уповноважених на те органів у випадках, передбачених законом.

Часто задаваємі питання

Як замовити послугу?

Для замовлення послуг інстаграм необхідно вказувати посилання на пост або профіль.

https://www.instagram.com/username – посилання на профіль.

https://www.instagram.com/p/ххххххххххх - посилання на пост.

Для замовлення лайків або переглядів на декілька постів необхідно вказувати посилання на профіль.

Для замовлення послуг тикток необхідно вказувати посилання пост або профіль.

https://www.tiktok.com/@username - посилання на профіль

https://www.tiktok.com/@username/video/хххххххххх - посилання на пост

Для замовлення лайків або переглядів на кілька постів необхідно вказувати посилання на профіль

Ви також можете отримати посилання, якщо натиснути поділитися, та оберете "копіювати посилання".

Для послуг телеграм вказуйте посилання на канал або пост

Накрутка підписників - https://t.me/xxxxxx

Накрутка реакцій - https://t.me/channel/хххххххххх

Як швидко виконуєтся замовлення?

Накрутка інстаграма запускається протягом 5-30 хвилин і працює максимально швидко.

Накрутка тикток - запускається відразу, працює трохи повільніше ніж інста.

Накрутка телеграм - найскладніший процес, підписники надходять повільно, телеграм найкраще борються з накруткою.

Запуск скарг відбувається через 2 години, за цей час ми резервуємо облікові записи та унікальні ІП для кожної скарги. Скарги надходять протягом 12 годин, щоб контент частіше траплявся модераторам сервісів.

Ми робимо все можливе щоб соціальні мережі не помітили штучної накрутки, у зв'язку з цим можливі затримки у виконанні замовлень.

Чи повинен профіль бути відкритим?

Так, це обов'язково, ми фіксуємо підписки за фактом збільшення лічильників у соціальній мережі, щоб уникнути неприємних наслідків.

Яка верогідність отримати бан?

Ми не можемо гарантувати відсутність бана, але ваш профіль публічний та довести те що ви зробили накрутку - не можна, так само ми постійно аналізуємо роботу всіх соціальних мереж і намагаємося робити роботу максимально непомітною.

Можна змінювати логін?

Ми не рекомендуємо змінювати логін, оскільки втратимо посилання на ваш контент, у нас є система моніторингу, у разі великої кількості відписок буде автоматичне поповнення.

Які гарантії?

Ми надаємо гарантію 14 днів, протягом яких можемо зробити поповнення у разі відписок користувачів. Для цього потрібно зв'язатися з нашою підтримкою в телеграм @TOPlikeSupportBot.

Є живі акаунти?

Незалежно від ціни послуги, скрізь є реальні користувачі, у різному відсотковому співвідношенні, це потрібно для нашої та вашої безпеки. Якщо використовуються боти - це боти високої якості з постами, аватарками і іноді публікують сторіс.

З яких країн можна оформити замовлення?

Замовлення можна оформити з будь-якої цивілізованої країни, де працюють платіжні системи віза та майстеркард.