Політика доставки, повернення та обміну

Оплата

Оплата товару проводиться будь-яким з представлених на сайті методів. Оплата проводиться онлайн. У разі виникнення питань, пов'язаних з оплатою товару, необхідно звертатися за даним E-mail: [email protected]

Доставка

Доставка цифрових товарів / здійснення послуг з просування проводиться відповідно до зазначеними в замовленні даними.

Повернення коштів

У випадку, якщо послуга не була надана в повній мірі чи була надана в неналежній якості (не відповідає опису, розміщеному на сайті), замовник має право відмовитися від послуги, за даним E-mail: [email protected], і отримати повну компенсацію її вартості або аналогічну послугу. Термін розгляду претензій і повернення коштів - 5 робочих днів.

Часто задаваємі питання

Як замовити послугу?

Для замовлення послуг інстаграм необхідно вказувати посилання на пост або профіль.

https://www.instagram.com/username – посилання на профіль.

https://www.instagram.com/p/ххххххххххх - посилання на пост.

Для замовлення лайків або переглядів на декілька постів необхідно вказувати посилання на профіль.

Для замовлення послуг тикток необхідно вказувати посилання пост або профіль.

https://www.tiktok.com/@username - посилання на профіль

https://www.tiktok.com/@username/video/хххххххххх - посилання на пост

Для замовлення лайків або переглядів на кілька постів необхідно вказувати посилання на профіль

Ви також можете отримати посилання, якщо натиснути поділитися, та оберете "копіювати посилання".

Для послуг телеграм вказуйте посилання на канал або пост

Накрутка підписників - https://t.me/xxxxxx

Накрутка реакцій - https://t.me/channel/хххххххххх

Як швидко виконуєтся замовлення?

Накрутка інстаграма запускається протягом 5-30 хвилин і працює максимально швидко.

Накрутка тикток - запускається відразу, працює трохи повільніше ніж інста.

Накрутка телеграм - найскладніший процес, підписники надходять повільно, телеграм найкраще борються з накруткою.

Запуск скарг відбувається через 2 години, за цей час ми резервуємо облікові записи та унікальні ІП для кожної скарги. Скарги надходять протягом 12 годин, щоб контент частіше траплявся модераторам сервісів.

Ми робимо все можливе щоб соціальні мережі не помітили штучної накрутки, у зв'язку з цим можливі затримки у виконанні замовлень.

Чи повинен профіль бути відкритим?

Так, це обов'язково, ми фіксуємо підписки за фактом збільшення лічильників у соціальній мережі, щоб уникнути неприємних наслідків.

Яка верогідність отримати бан?

Ми не можемо гарантувати відсутність бана, але ваш профіль публічний та довести те що ви зробили накрутку - не можна, так само ми постійно аналізуємо роботу всіх соціальних мереж і намагаємося робити роботу максимально непомітною.

Можна змінювати логін?

Ми не рекомендуємо змінювати логін, оскільки втратимо посилання на ваш контент, у нас є система моніторингу, у разі великої кількості відписок буде автоматичне поповнення.

Які гарантії?

Ми надаємо гарантію 14 днів, протягом яких можемо зробити поповнення у разі відписок користувачів. Для цього потрібно зв'язатися з нашою підтримкою в телеграм @TOPlikeSupportBot.

Є живі акаунти?

Незалежно від ціни послуги, скрізь є реальні користувачі, у різному відсотковому співвідношенні, це потрібно для нашої та вашої безпеки. Якщо використовуються боти - це боти високої якості з постами, аватарками і іноді публікують сторіс.

З яких країн можна оформити замовлення?

Замовлення можна оформити з будь-якої цивілізованої країни, де працюють платіжні системи віза та майстеркард.